Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medyada ne yapmamız gerekiyor? Hangi kanalları kullanmalı, hedef kitleye nasıl ulaşmalıyız? Paylaşım stratejilerimiz ne olmalı?

 

Sosyal medya bir çok soru işareti ile karşımıza çıkıyor. Sadece Facebook ve Twitter'da hesap açmakla sosyal medyayı kullanmış olmuyoruz. Peki ne yapmalıyız? 

 

Bireylerin internette birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar sosyal medyayı oluşturur. Sosyal ağlar, bloglar, mikro bloglar, anlık mesajlaşma programları, sohbet siteleri, forumlar gibi insanların bir biriyle içerik ve bilgi paylaşmasını sağlayan internet siteleri ve uygulamalar sayesinde internet kullanıcıları aradıkları ve ilgilendikleri içeriklere ulaşma fırsatına erişiyor. İlk bakışta bireyler veya küçük gruplar arasında gerçekleşen diyaloglar gibi görünsede, paylaşılan bilgi veya içerikle ilgilenen kişi sayısı oldukça hızlı ve fazla şekilde artıyor. İnternet kullanıcılarının olumlu ve olumsuz deneyimlerini internet ortamında paylaşmaları şirketler için fırsatları ve tehlikeleri beraberinde getiriyor.  

 

PR 2.0, yani internette yürüteceğiniz halkla ilişkiler faaliyetleri için, bu kavramları bilmenin de ötesinde uygulamaya geçmeniz gerekiyor. Kendi içeriklerinizi sosyal medyada paylaşmaya başlamadan önce, sosyal medyayı takip etmeye başlamalı ve insanların internette nasıl diyaloglar oluşturduğunu anlamaya çalışmalısınız. 

 

İşte bu nokta da FarklıFikir size ürünlerinizin, firmanızın bilinilirliğini arttırmak için size sosyal medya çözümleri sunmaktadır